NEO@Ogilvy Czech bude v zahraničí propagovat 7 významných pražských akcí

(Praha - 26. 5. 2016) Agentura NEO@Ogilvy Czech zvítězila ve výběrovém řízení Prague City Tourism a bude se tak následující rok a půl starat o propagaci Prahy v zahraničí prostřednictvím významných kulturních a sportovních akcí podporovaných Magistrátem hlavního města Prahy.

NEO@Ogilvy Czech bude zajišťovat zviditelnění důležitých pražských akcí, jako je festival klasické hudby Pražské jaro, přehlídka designu Designblok, jeden z největších českých filmových festivalů FEBIOFEST, Pražský mezinárodní maraton, festival nového cirkusu a divadla Letní Letná, festival světla SIGNAL nebo hudební festival United Islands of Prague. S děním v české metropoli se díky tomuto projektu seznámí obyvatelé evropských států, jako je Slovensko, Německo, Velká Británie, Rakousko a Polsko, ale také Číny a Japonska.

„Velice nás těší, že jsme zakázku vyhráli, a považujeme to za jistou prestiž, že budeme podporovat propagaci Prahy v zahraničí. S realizací podobných kampaní máme velké zkušenosti. NEO@Ogilvy Czech funguje jako hub pro dlouholetého klienta IBM, pro kterého zajišťujeme pro celý CEE region správu a optimalizaci online médií v oblastech programatického nákupu a placeného vyhledávání,“ řekl Managing Director NEO@Ogilvy Czech Petr Struna.

NEO@Ogilvy Czech bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako je Facebook, Twitter či Instagram. Původní předpokládaná hodnota zakázky byla 8 milionů korun bez DPH, agentura NEO@Ogilvy Czech nabídla nejnižší cenu ve výši 5 580 386 Kč bez DPH.