Brožury Prague City Tourism uspěly v soutěži TURISTPROPAG

(Praha 17. 4. 2018) Vyhlášení výsledků 3. ročníku soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG byly pro marketingovou organizaci hl. m. Prahy příjemným překvapením. V kategorii Turistický průvodce totiž její materiály obsadily 1. a 3. místo.

Pětičlenná odborná porota vybírala ze 151 přihlášených materiálů od téměř 40 různých subjektů. Ceny byly uděleny v celkem 12 kategoriích.

Prvenství mezi turistickými průvodci dosáhla brožura Praha:židovská. Tematická brožura, která představuje ojediněle zachované památky a hřbitovy, významné osobnosti, kulturu stravování i historický pohled do více než tisícileté přítomnosti Židů v Praze. Čtenáři v ní najdou i přehled pojmů, s nimiž se mohou setkat při návštěvě židovských památek. Praha:židovská je k dispozici v češtině, angličtině, němčině, ruštině, španělštině, italštině a francouzštině.

Třetí místo obsadil katalog Praha:1918-1992, slavnostní publikace k 100. výročí založení Československé republiky. Je koncipována jako ohlédnutí se za jedinečnými uměleckými díly, architektonickými skvosty, technickými zázraky i kulturními a společenskými fenomény československé éry, které jsou tak či onak spjaty s Prahou.

„Mám velkou radost, že kvalitu námi vydávaných materiálů oceňují nejen návštěvníci Prahy, ale i odborníci v cestovním ruchu. První a třetí místo jsou především významným oceněním pečlivé a kvalitní práce našeho edičního týmu. Pevně věřím, že tomu tak bude i v budoucnu a v současné době připravovaná brožura o pražských parcích a zahradách rozšíří řadu oceněných titulů,“ říká statutární zástupce Prague City Tourism Petr Slepička.

Fotogalerie